Jdi na obsah Jdi na menu

Postup při reklamaci

NUTNÉ A URGENTNÍ - REKLAMACE

Po opětovných zkušenostech, že zákaznice zkouší reklamovat chybějící zboží a není to pravda, popř. na vině je dopravce a ne já, jsem nucena zde napsat samostatný příspěvek, jak postupovat při reklamacích. (chybu mého lidského faktoru velice rychle zjistím, excelovská tabulka skladu, sklad zde přímo na eshopu a poznámky o zbývajících fyzických kusech při vydávání přízí k expedici)

Př. Paní mi poslala ofocenou obálku a zjistily jsme, že dopravcem byla porušena - zalepená trhlina se táhla skoro přes půlku obálky, Reklamaci jsem ji neuznala, bohužel, tady už za to nemohu.

S OKAMŽITOU PLATNOSTÍ
pokud budete reklamovat, že něco chybí, prosím zaslat ofocenou obálku, popř. nafocené poškození. Bez jasných důkazů už opravdu náhradu nevydávám. Takhle bych přišla rychle na buben, pak mi chybí zboží pro ostatní.

Nemusíte psát doporučený dopis, vše lze mailem.

PŘI PŘEBÍRÁNÍ BALÍČKU
Vždy zkontrolujte, že je balíček bez trhlin, opravných zalepeních apod.. Pokud nebudete ihned na místě reklamovat, obávám se, že přepravce není pak oprávněn Vám později Vaši reklamaci uznat. Prosím, pak opravdu nepožadujte po mně náhradu.

Děkuji za pochopení

Mgr. Jana K. Kuklíková

 

wp_20150304_002.jpg