Jdi na obsah Jdi na menu

Informace

3. 9. 2015

  1. Máte-li dotazy, prosím pište mi na mail: JKKuklikova@u-lucinky.cz
  2. Objednávky jsou možné pouze přes eshop, objednávky napsané do mailu, nemohu akceptovat - chodím do práce a vše vyřizuji až po příchodu domů, mezitím Vám někdo další může "vyfouknout" klubíčka.
  3. Snažím se mít co nejpříznivější ceny, ale prosím také pochopte, že se snažím sice pravidelně a poctivě zajišťovat klubíčka, ale i já jsem odkázána na dodavatele a danou přízi nemusí mít, nebo musím počkat, až ji on sám obdrží.
  4. Ceny jsou nejníže, co mohou být, to má pak ten efekt, že některé příze (např. Dolphin baby) je velmi rychle po naskladnění pryč. Objednávám pak až tehdy, kdy se mi to vyplatí, tudíž když chybí více barev či druhů, přesto některé druhy přízí objednávám minimálně jednou za týden.
  5. Chcete-li opravdu vědět co nejdříve, kdy je která příze naskladněna, přihlaste se na facebooku do skupinky, tam vždy vystavuji informace o naskladnění, problémy s dodáním apod. - je to nejrychlejší a nejefektivnější komunikační kanál, který mohu nyní nabídnout a který využívá většina obchodníků. https://www.facebook.com/groups/755755084444589/
  6. Chodím do práce, prosím počítejte s tím, že dopoledne se mi nemusíte vůbec dovolat, na sms a mail Vám mohu odpovědět až v řádu několika hodin atd.. Právě díky mé práci, mohou být ceny příze takto nízko.

 

JanaKK

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Iveta Dulová - Dolphin Baby šedá

23. 2. 2017 21:32

Dobrý večer, chtěla bych se zeptat na dolphin tmavě a světle šedou, jestli budete mít skladem, popř. kdy? Rozháčkovala jsem pro prcka deku a teprve pak jsem zjistila, jaký je nedostatek této barvy, tak jestli mám počkat a nebo párat :-) Děkuji moc za odpověď.

JanaKK - Re: Dolphin Baby šedá

23. 2. 2017 21:44

Dnes budu naskladňovat sv. šedou, tmavě šedá opět z Turecka nedorazila

Pavel Zahradník - Lamaze - hudební housenka

22. 11. 2016 9:57

Dobrý den,
kdy budete mít k dodání "Lamaze - hudební housenka" ?
Chtěl bych si ji objednat.
Děkuji za odpověď a přeji příjemný den.
S pozdravem Pavel Zahradník
e-mail: pavel.zahradnik@email.cz

Dagmar Novakova - Pletaci prize Himalaya

12. 11. 2016 19:14

Dobry vecer.
Mam zajem o prizi Himalaia ve staroruzove a svetle sede barve. V obchudku ji ale nemate v soucasne dobe skladem. Muzete mne prosim informovat, kdy ji budete mit, abych si ji mohla objednat? Potrebovala bych ji na deku do kocarku pro vnucku. Dekuji za odpoved. Dagmar Mailova adresa dagmara.n@centrum.cz

JanaKK - Re: Pletaci prize Himalaya

12. 11. 2016 19:40

Dobrý den, počítám s tím, že do deseti dnů bude vše naskladněno.

JanaKK

nada seidlerova - dotaz

3. 11. 2016 8:13

Objednávka č. 1120160450 ,prosím jak to vypadá s mojí objednávkou,děkuji

JanaKK - Re: dotaz

3. 11. 2016 12:25

Dobrý den, vše záleží, kdy jste odeslala platbu, do pondělí mi nic nedorazilo, jinak se snažím odesílat do tří pracovních dní od připsání částky na účet, den připsání se nepočítám, chodím ještě do běžného zaměstnání.
Vše je uvedeno v obchodních podmínkách

Děkuji za pochopení

JanaKK - Re: dotaz

3. 11. 2016 13:18

Dobrý den, tak jsem se podívala na účet a od Vás tam platbu vůbec nemám, tudíž objednávka nemůže být vůbec ani odeslána.

Hezký den

JanaKK

seidlerová - Re: Re: dotaz

6. 11. 2016 18:21

došli vám peníze ?

JanaKK - Re: Re: Re: dotaz

6. 11. 2016 18:24

Ano, v pátek, balík bude odeslán do středy - viz obchodní podmínky, odesílám do tří pracovních dní od připsání částky na účet.

Adámková Danuše - Prusba

3. 10. 2016 16:57

Prosím chtěla bych se objednat vlnu Himalaya číslo 80320 na skladě žádná není za jak dlouho ji mohu objednat brzy bude zima potřebuji to na čepičku pro moji vnučku předem moc děkuji jsem z Vaší službou moc spokojená děkuji Adámková

JanaKK - Re: Prusba

3. 10. 2016 19:25

Včera v noci jsem objednávala, uvidím, co zítra či pozítří dorazí. Sledujte stav skladových zásob, pak můžete objednat.

Hezký den

JanaKK

iveta - Dotaz

20. 1. 2016 13:23

Prodavate vic jak po kusech,potrebovala bych po 1 kg dekuji

Sejáková - Dotaz ohledně dopravy

4. 1. 2016 16:36

Dobrý večer,
měla bych dotaz. Chtěla bych si objednat zboží, ale nevím, jak z dopravou. Chtěla bych využit Zásilkovnu, ale nikde není uvedeno, kde si ji mám vyzvednout. Já vím, kde v mém okolí (Hodonín) je, ale jak můžete vědět, kam to poslat. Děkuji Sejáková

JanaKK - Re: Dotaz ohledně dopravy

4. 1. 2016 17:45

Dobrý den, na www.zasilkovna.cz si vyberete, kam to chcete, napíšete mi to do poznámky a já to tam pošlu, Vy si to jen pak tam vyzvednete.

Snad jsem Vám odpověděla dobře, popř. zavolejte, ale pouze ve večerních hodinách, přes den jsem v práci.

Děkuji

JanaKK

Hroncová - Himalaya

3. 9. 2015 11:25

Dobrý den, výše píšete, které příze Himalaya Baby nemáte, ale i když kliknu na jiné, tak mi píše momentálně nedostupný,nelze přidat do košíku a to již po dobu 14 dnů.Takže asi nemáte žádné? 80305,80411 apod.Píšete, že se mám informovat objednavky @u -lucinky?Tam si je i mohu objednat? Děkuji za odpověď

JanaKK - Re: Himalaya

3. 9. 2015 16:51

Dobrý den, všimnete-li si data na novinkách, jsou rok staré, takže tahle stránka není aktuální, mezitím Dolphin baby má 31 barev ( stránku budu a nechám jen kontakt na facebook, chodím ještě do práce a nemám už prostor psát ještě detaily, všechny informace o naskladnění atd. uveřejňuji na facebooku, tam také odpovídám na dotazy, je to nejrychlejší a reakce jsou okamžité, přihlásíte-li se do skupinky, sám systém Vám dá vědět, že jsem přidala nějaký příspěvek).
Objednávám pravidelně, minimálně jednou za týden, ale protože je cena nejníže na internetu, tak často si objednávají velké počty a rychle je vyprodána. Takže doporučuji pravidelně sledovat stránky, popř. se napojit na skupinku na facebooku.
Jinak - minulý týden jsem měla dvě dodávky jen Dolphin baby, během dvou dnů byly některé barvy pryč. Prostě musíte sledovat a nebo se obrátit na konkurenci, která má vyšší ceny. Na mail objednávky nepřijímám (odpovídám většinou až po příchodu z práce a mezitím Vám někdo udělá objednávku před nosem na eshopu a na Vás zase nezbyde), od toho je eshop, prostě Vám je vyprodali a na Vás v tuto chvíli nezbylo.
Zítra by měla dorazit další dodávka, ale naskladněna bude až večer či v noci, prostě až se k tomu dostanu - mám také jiné povinnosti a péči o domácnost atd.
Ceny jsou tak nízko právě díky tomu, že chodím do zaměstnání, obchůdek by mě s takovými cenami opravdu neuživil.

Děkuji za pochopení

JanaKK

hroncova@centrum.cz - aktualizace ?

30. 8. 2015 16:13

prosím jsou stránky v roce 2015 aktuální??

JanaKK - Re: aktualizace ?

30. 8. 2015 21:11

Dobrý večer, stránky jsou stále aktuální, rozšiřuji sortiment - mám v roce 2015 skoro dvojnásobný počet přízí, rozšířily se i druhy háčků, jehlic, očiček, čumáčků, knoflíků atd.
Ale jestli Vás mate, že v kategorii Novinky v obchůdku je poslední zápis z roku 2014, tak je to tím, že zájem o příze je tak velký, že jsem ráda, když přijdu z práce, ještě stačím nabalit balíčky, naskladnit přízi, vkládat nový sortiment atd. to jsou ty nejdůležitější věci v eshopu - zboží a stále se rozšiřující se zboží.
Děkuji za pochopení

Marcela Hykova - Dolphin

3. 11. 2014 16:58

Dobrý den, rada bych se zeptala, kdy by mohla byt oranžová dolphinka a bilomodroseda? Mela bych o ne velky zajem a náhodou bilocernou neprodavate a osobni vyzvednuti je mozne a kde? Moc Vam dekuji za info.mějte se zatim krásně.Marcela